قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس مدل ddl702-fvp  جدید ترین قفل تشخیص چهره برند فیلیپس از سری 7000. سری 702 فیلیپس یکی از پرفروش ترین قفل های دیجیتال برند فیلیپس می باشد.

قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس

انواع سری قفل فیلیپس در مدل 702 :

  1. ddl702e : اولین قفل دیجیتال فیلیپس با قابلیت شناسایی رمز،کارت، اثر انگشت و کلید مکانیکی یکی از پرفروش ترین مدل قفل های برند فیلیپس.
  2. ddl702fj : اولین قفل هوشمند فیلیپس با قابلیت انتقال تصاویر با قابلیت شناسایی رمز،کارت و اثر انگشت.
  3. ddl702 3d : اولین قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس با صفحه گوریلا گلس و شناسایی اثر انگشت و رمز.
  4. ddl702 fvp : جدید ترین قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس مجهز به مانیتور و زنگ درب.

قابلیت قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس :

به عنوان مثال، قفل تصویری فیلیپس DDL702fvp از کنترل هوشمند از راه دور پشتیبانی می کند، پس از اتصال قفل درب به اپلت وی چت، کاربر می تواند در هر زمانی که بخواهد، وضعیت درب خانه، از جمله وضعیت قفل درب، را روشن کند. سوابق، باتری باقی مانده و غیره را تغییر دهید. زنان در خط مقدم امنیت خانه ایستاده اند، شما واقعاً مسئول ایمنی خود و خانواده خود هستید.

این قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس دارای مانیتور 4 اینچی می باشد که به راحتی می توانید تصویر افراد پشت درب را مشاهده کنید.

شناسایی صورت برای باز کردن درب :

وقتی زنان محصولاتی را انتخاب می‌کنند، به ناچار از سوی دنیای بیرون به خاطر «فقط نگاه کردن به ظاهر» مورد انتقاد قرار می‌گیرند، اگرچه همه می‌دانند که چیزهای زیبا می‌توانند ارزش عاطفی بالاتری ارائه دهند و ظاهر خوب هرگز به این معنا نیست که استفاده از آنها آسان نیست.

درست است که زنان درازمدت مانند پیش داوری هایی که در گذشته با آن مواجه می شدند، بسیاری از مردم نیز در مورد محصولات با ظاهری کلیشه ای دارند. خوشبختانه، با استقلال اقتصادی، زنان نه تنها می توانند از عهده پول برآیند، بلکه توانایی و اعتماد به نفس خوبی برای قدردانی از چیزهای زیبا دارند دوست داری.

Philips DDL702 Face Video Lock محصولی است که افراد آگاه نمی توانند از طراحی ظاهری یک تکه استفاده کنند و از یک بدنه آلیاژی آلومینیومی با استحکام بالا ساخته شده است یک طرح رنگ مشکی کلاسیک ابسیدین ظاهری مد روز، با کیفیت و باکیفیت است.

در حالی که تضمین می کند که قفل درب بادوام است و برای مدت طولانی به نظر می رسد.

قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس قابلیت شناسایی 50 چهره را دارد و به راحتی می تواند چهره افراد با آرایش را شناسایی کند.

قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس

خصوصیات قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس :

قفل تصویری فیلیپس DDL702 طراحی منحصر به فرد نور لبخند فیلیپس را حفظ می کند. از طریق تغییر رنگ ها، کاربران می توانند به طور مستقیم وضعیت قفل در را ببینند با زندگی مثبت روبرو شوید

قفل هوشمند فیلیپس مجهز به راهنمای صوتی و راهنمای نوری برای راهنمای کاربران می باشد.

قفل دیجیتال همراه با چشمی دیجیتال و زنگ درب :

اگرچه زنان روز به روز در حال تبدیل شدن به ستون فقرات همه اقشار زندگی هستند، اما این غیرقابل انکار است که اکثر زنان هنوز به دلیل قدرت بدنی خود محدود هستند و نگران امنیت شخصی خود هستند که در خانه تنها هستند.

بنابراین، علاوه بر آزادی انتخاب، “خانم ها” نیز خواهان کنترل بیشتری هستند و قفل تشخیص چهره فیلیپس DDL702-FVP نیازهای آنها را برآورده می کند.

این قفل درب نگرانی ایمنی زنان را از بین می برد.

وقتی کسی زنگ درب را به صدا در می آورد، دیگر نیازی به نگاه کردن به بیرون از دریچه سنتی با دید باریک و دید تار ندارد. سپس پس از اطمینان از ایمن بودن درب را باز کنید.

قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس

خصوصیات امنیتی قفل هوشمند تشخیص چهره فیلیپس :

این قفل درب همچنین دارای چندین عملکرد هشدار مانند پرسه زدن، ضد دستکاری، مسلح کردن و قفل کردن سیستم از طریق سنسور مجهز رادار است.

زمانی که قفل درب رفتار پرسه‌زدگی غیرعادی در خارج از در را تشخیص دهد، به‌طور خودکار آن را ضبط کرده و در صفحه کاربر آپلود می‌کند.

تلفن همراه برای زنگ هشدار، به آنها کمک می کند زودتر پاسخ دهند. علاوه بر این، زنان می توانند “کل موقعیت را با یک دست کنترل کنند” هنگامی که فیلیپس DDL702 از کنترل هوشمند از راه دور از طریق اپلت WeChat مجهز شده است.

آنها می توانند وضعیت را بررسی کنند درب منزل خود را از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و هر مکان مسئول ایمنی خود و خانه خود باشید.

خلاصه مطلب :

استقلال واقعی زنانه یک مفهوم چند بعدی است که نه تنها به خودکفایی اقتصادی اشاره دارد، بلکه شامل رضایت روحی و رضایت از خود است.

فیلیپس DDL702 با عملکرد هوشمندانه خود نقش مهمی در بهبود امنیت خانه، تسکین اضطراب و بهبود تجربه زندگی ایفا می کند به اهداف خود برسید و در واقعیت به یک “قهرمان بزرگ” تبدیل شوید.

ورود کاربران و ثبت نام

ورود

ثبت نام